Ο Όθωνας Μεταξάς κάνει την έκπληξη: H στροφή στην καριέρα του






Ο Όθωνας Μεταξάς είναι από τις περιπτώσεις των αντρών που δεν περνάει ο χρόνος από πάνω τους. Για την ακρίβεια, τον προσπερνάει. Είναι ο αιώνιος έφηβος ή ‒για το θέατρο‒ ο αιώνιος ζεν πρεμιέ. Εκείνος όμως έχει κάνει τη δική του στροφή. Από το Εθνικό Θέατρο και την υποκριτική στο τραγούδι. Την Τρίτη ‒και για τέσσερις Τρίτες‒ ξεκινάει τις εμφανίσεις του στο Passport κι αυτό είναι το νέο του στοίχημα. «Δεν ξέρω πώς προέκυψε το τραγούδι» μου εξηγεί. «Μάλλον ήταν μια βαθύτερη ανάγκη, ίσως κάτι καταπιεσμένο.

Ύστερα από μια επαφή που είχα με την Ευανθία Ρεμπούτσικα και τον Χρήστο Νικολόπουλο, όπου τραγούδησα δυο χρονιές μαζί τους και μετά έκανα κάποια δικά μου live, μου άρεσε και είπα ή θα το κάνω σαν πάρεργο ή θα το εξελίξω. Αλλά επειδή είμαι τελειομανής και ψώνιο με ό,τι ασχολούμαι, έκανα το δεύτερο. Τραγούδησα στο Σταυρό του Νότου και είδα ότι είχα ανταπόκριση. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα, όχι τόσο δηλαδή για να μπορώ να το συνεχίσω. Όμως τώρα έχει ένα μεγάλο όγκο δουλειάς και προετοιμασίας και εγώ δεν έχω κάποιον μηχανισμό να με βοηθάει. Όλα περνούν από εμένα και είναι πολύ δύσκολο, γιατί άλλο να τραγουδήσεις σε ένα μικρό μαγαζί και άλλο σε μια σκηνή που έχει διαφορετικές απαιτήσεις».

Show off

Όμως ο Όθωνας πάντα έτσι ήταν. Ακροβατούσε πάντα μεταξύ εντός και εκτός συστήματος, φλέρταρε με τη δημοσιότητα με μια διακριτική απόσταση, σαν να ήθελε να είναι και να μην είναι μέσα στο παιχνίδι της σοουμπίζ. «Και τώρα έξω από το σύστημα είμαι. Έτσι είμαι σαν χαρακτήρας, ίσως να χρειαζόταν να είμαι λίγο περισσότερο εντός, θα με είχε διευκολύνει κάποιες φορές να είμαι πιο εξωστρεφής αλλά δεν μπορώ να το κάνω.
 Μου φαίνεται πολύ κουραστικό να τροφοδοτείς συνέχεια ένα σύστημα. Κι έπειτα είναι πολύ ευαίσθητες οι ισορροπίες, με κίνδυνο να αλλοτριωθείς και να χάσεις τον εαυτό σου. Αν έπρεπε να διαλέξω από την απόλυτη αναγνωρισιμότητα του κοινού μέχρι το να με ξέρει ένας περιορισμένος κύκλος που θα με εκτιμούσε για αυτό που έκανα, θα διάλεγα το δεύτερο».
Ακόμα και όταν είχε σχέση για δυο χρόνια με μία από τις μεγαλύτερες πρωταγωνίστριες του ελληνικού θεάτρου, κατάφερε να μη βγει ποτέ τίποτα στη δημοσιότητα. «Αν θες να κρυφτείς, μπορείς, αν θέλεις να το διαφημίσεις, και πάλι μπορείς. Εμείς δεν δίναμε λαβές, δεν κάναμε δημόσιες εμφανίσεις, δεν μπαίναμε σε ένα χώρο και λέγαμε “κοιτάξτε μας”. Είχαμε πάει στην Επίδαυρο να δούμε μια παράσταση και μπήκαμε από το πάνω διάζωμα, δεν μπήκαμε τελευταία στιγμή από την κάτω είσοδο. Είναι ο τρόπος που επιλέγεις να κάνεις τα πράγματα».